Hej bloggen!

Vad det länge sedan jag skrev. Hade verkligen mycket att göra de senaste månaderna. Livet kändes lite tufft. Men nu är det över och jag är nöjd med mitt liv än så länge. Gårdagens morgon var en av de bästa under den senaste tiden. Då var jag klar med min individuell inlämningsuppgift vilken jag lämnade i tid, trots att jag inte vad helt nöjd med den. Känns att jag inte gjort mitt bästa... Ibland händer det... Sen fick jag ett mejl där det stod att jag fick ett bostad (studentrum)... Woohoo! Vad glad jag blev! Efter sommarlovet hade jag ingenstans att bo så jag fick stanna hos min kära kompis tills jag skulle hitta sitt eget boende. Jag är väldigt tacksam mot henne för det! Inflyttningsdatum är den första december och rummet ligger i huset mitt emot hennes! Så nära! Kul att jag inte behöver flytta så långt :) Snart ska jag gå till gymmet och träna lite. Idag blir det ett speciellt utformat konditionspass och mycket stretching efter träning. Dags att svettas lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback